Recenzija: Bowers & Wilkins 705 Signature zvučnici i Marantz PM-KI Ruby integrirano pojačalo

Spajanje HIFI komponenti s ciljem postizanja tzv. sinergije, odnosno idealnog tehničkog odnosa, kako bi se postigao visokovjeran zvuk, često je proces koji može potrajati godinama. Ovo uključuje, ne samo traženje pravog partnera zvučnicima u obliku pojačala i obrnuto, nego i izvora zvuka, odabira ožičenja i svih ostalih karika koje se nalaze u HIFI lancu. Da bi se postigla sinergija među komponentama, potrebno je znanje, iskustvo i strpljenje. Međutim, koji put se pojedina rješenja nude po principu – ključ u ruke. Naime, za neke se komponente unaprijed ‘zna’ da dobro idu jedna s drugom pa se samim time značajno skraćuje vrijeme postižući sinergiju. Tako se zna, bar prema vlastitom iskustvu, da Bowers & Wilkins zvučnici mogu odlično raditi s Marantz pojačalima i upravo je jedna takva kombinacija tema ove recenzije.

Moje se iskustvo se najvećim dijelom temelji na mnogobrojnim Bowers & Wilkins/Marantz sustavima koje sam slušao u Sonus artu u kojem sam prije 10-ak godina radio kao voditelj marketinga (ali i audiofil) te bio uključen u slaganje različitih sustava na mnogim eventima i prezentacijama koje smo tada organizirali. I danas jako dobro pamtim izvanserijska Marantz Reference MA-9S1 mono pojačala i Marantz Reference SC-7S2 pretpojačalo u kombinaciji s Bowers & Wilkins 802D zvučnicima.

Bowers & Wilkins 802D zvučnici, Marantz Reference MA-9S1 mono pojačala i Marantz Reference SC-7S2 pretpojačalo u Sonus artu na prezentaciji (2012.)

Bila je to kombinacija snova i zvuk za pamćenje. S druge strane, pamtim i Bowers & Wilkins/Marantz kombinacije daleko slabijeg kvalitativnog nivoa koje su također pružile užitak slušanja, a pogotovo u svijetlu tražene cijene.

Bowers & Wilkins 705 Signature zvučnici

Kada sam prije nekoliko tjedana dobio informaciju da u Sonus art stižu novi Bowers & Wilkins 705 Signature zvučnici odmah se probudila želja da ih testiram jer sam pretpostavio da Bowers & Wilkins neće za obljetnicu na tržište izbaciti, eto, nešto tek toliko da se slavi, već da će u taj zvučnik ugraditi znanje i tehnologiju kakva se ne viđa u takvoj kategoriji proizvoda.

Integrirano pojačalo s laserski ugraviranim potpisom – Marantz PM-KI Ruby

Nedugo zatim, saznao sam da je Sonus art uspio povući s centralnog skladišta posljednje dostupne primjerke Marantz PM-KI Ruby integriranog pojačala. Od izlaska 2018. godine do danas, uglavnom su sva pojačala odavno rasprodana jer je riječ o limitiranoj, također obljetničkoj proizvodnji, tako da je ovo zaista posljednje dostupno na ovim prostorima putem službene distribucije.

Zbrojivši jedan plus jedan, rodila se konkretna ideja da se dva obljetnička modela spoje u provjerenu kombinaciju za testiranje, tako da su se u slušaonici našli Bowers & Wilkins 705 Signature zvučnici i Marantz PM-KI Ruby integrirano pojačalo. No, pogledajmo najprije svaku komponentu zasebno.

Bowers & Wilkins 705 Signature zvučnici

Serija 700 već je godinama prisutna na tržištu, točnije od 2017., i nalazi se između serije 600 i referentne serije 800. S obzirom na to da je cijela serija cijenom daleko udaljena od serije 800, Signature varijanta serije 700 donekle popunjava tu prazninu i nudi dobar dio okusa referentne serije za osjetno manje novca. Kroz povijest tvrtke, Signature u nazivu modela označavao je jubilarne modele koji su u tom trenutku predstavljali ‘kremu’ proizvodnje. Tako pamtimo modele Silver Signature 25, kasnije i 30, Signature 800 te Diamond Signature.

Serija 700 Signature trenutno nudi dva modela, 705 Signature i 702 Signature, a kroz neko dogledno vrijeme možemo očekivati i ostale modele. Ovdje je riječ o 705 Signature modelu, dvosistemskom bas refleks zvučniku u koji je ugrađena Bowers & Wilkins Continuum 16,5-centimetarska srednjetonska jedinica, prvi put korištena u novoj 800 Diamond (D3) seriji te 25-mm visokotonac karbonske kupole smještenog u kućištu izrađenom od CNC obrađenog komada aluminija (umjesto Hollow Zinc kućišta) kako bi se povećala rigidnost i smanjila rezonancija. Unaprijeđena je i skretnica s kvalitetnijim dijelova i većim hladnjacima, dok su kabineti finiširani u ekskluzivnom Datuk Ebony finišu visokog sjaja s dodatkom metalne pločice koja naglašava kako je riječ o Signature modelima.

Bowers & Wilkins Continuum 16,5-centimetarska srednjetonske jedinice

Frekvencijski raspon kreće se od 50 Hz do 28 kHz (+/- 3 dB), osjetljivost je 88 dB (2.83Vrms, 1m), a nominalna impedancija iznosi 8 Ohma (minimum 3,7 Ohma). Težina zvučnika bez stalaka je nešto veća od 9 kg.

Sa stražnje strane, uz bas refleks otvor, nalaze se bi-wire priključci za zvučničke kabele. Na vama je hoćete li koristiti premosnice i single-wire kabele ili skinuti premosnice pa koristiti bi-wire kabele. Također možete birati hoćete li koristiti banana ili viličaste terminacije kabela. 

Ako ćete koristiti zvučničke kabele s banana terminacijom, morat ćete prethodno izvaditi plastične umetke iz priključaka

Zvučnici prekrasno izgledaju i vrhunski su izrađeni. Visoki sjaj laka (u 9 slojeva) doveden je takoreći do savršenstva uz minimalan efekt ‘narančine kore’. Prve i jedine vijke vidjet ćete tek kod priključaka za zvučničke kabele, vizualno komuniciraju i sugeriraju daleko skuplji proizvod i pravi su primjer kako bi proizvod jedne renomirane tvrtke morao izgledati, pogotovo kad je riječ o posebnoj seriji.

Prvi i najvažniji savjet koji bi dao budućim vlasnicima bio bi taj, da nipošto ne podcjenjuju gabarite zvučnika te da na njih gledaju kao ‘malene’ zvučnike koji se lako smjeste u prostor. 705 Signature traži prostor oko sebe (a koji zvučnik ne traži?), ali ovdje naglašavam da taj prostor ne smije biti mali. Ako želite iz 705 Signature zvučnika izvući najbolje, morate im osigurati minimalno metar prostora od prednjeg zida (gledajući sa sjedećeg mjesta) i bar pola metra od bočnih zidova. Drugim riječima, zvučnici se moraju razmahati da bi propjevali kako su to predvidjeli u Bowers & Wilkinsu. Neka vas ne zavarava tih ‘skromnih’ 50 Hz. 705 Signature ide itekako duboko u basu i kaznit će vas neartikuliranim zvukom budete li ih lijepili na zid.

25-mm visokotonac karbonske kupole smješten je u kućište izrađenom od CNC obrađenog komada aluminija, montiranog mekim ovjesom na kabinet

Uz Marantz PM-KI Ruby integrirano pojačalo, zvučnike sam testirao i Pass X250.5 izlaznim pojačalom u kombinaciji s Pass XP-20 pretpojačalom te s jednim ‘klasikom’, Rotel RA-1062 integriranim pojačalom. Usporedio sam ih s KEF LS50 i Wilson Audio Sophia 3 zvučnicima. Drugim riječima, stavio sam ih drastično različito okruženje, a sve ne bih li stekao uvid u ono što mogu, a što ne mogu. Na kraju dana izvukao sam zaključak kako je riječ o izuzetnim zvučnicima za koje bez ikakvog uvijanja mogu reći da su jedni od najboljih kompaktnih zvučnika koje sam ikad imao prilike testirati.

Da biste prigrlili zvuk 705 Signature zvučnika, morate biti spremni na činjenicu da imate posla s izuzetno otvorenim i detaljnim zvukom. Međutim, to ne znači da se radi o analitično napornim zvučnicima koji će vas satrati detaljima i uši vam dovesti u zasićenje. Naprotiv, imate alat koji je u stanju izvući najsitniji detalj snimke na površinu. No, ljepota je u tome što ta otvorenost i detaljnost čini ugodu za slušanje kroz iznimnu transparentnost i vuče na daljnje istraživanje snimke. Jedinice su bešavno spojene, djeluju izuzetno homogeno i povezano kroz cijeli spektar. Zvučnici su u stanju rekreirati ogromnu i vrlo preciznu zvučnu pozornicu. Nagradite li ih čvrstim i potentnim pojačalom, otvorit ćete širom prozor i dobiti pogled u glazbeno djelo bez zadrške ili nejasnoća.

Jednu večer su me posjetila dvojica prijatelja, oba neaudiofila. I dok se jedan već ranije upoznao zvukom mog sustava, sad je bila prilika da se i drugi upozna, ali igrom slučaja sa 705 Signature zvučnicima. Trebali ste mu vidjeti facu već kod prve kompozicije. Počeo se čuditi, širiti oči i mahati rukama u smislu – što je sad ovo, kako sad to?! Kasnije sam mu spojio Sophia 3 zvučnike, ali je bilo prekasno. Toliko se ovima oduševio da je zaključio da su mu 705 Signature bolji. No dobro, što on zna, još je zelen po pitanju HIFI-ja. S druge strane, koliko god bio zelen, mogu shvatiti što ga je opčinilo. Opčinila ga je holografski precizna slika kakvu, moram priznati, višestruko skuplji Sophia 3 zvučnici nemaju. Već sama ta senzacija ‘gledanja’ u izvođače, dovoljna je da dobrim dijelom izdvoje zvučnike kao posebne. Ta holografija posljedica je enormne rezolucije, a ona pak za sobom povlači preciznost, detaljnost i teksturu.

U usporedbi s pak, gotovo trostruko jeftinijim KEF LS50 zvučnicima, 705 Signature nadmoćno su prevagnuli osim u jednom dijelu, a to je srednjetonsko područje koje je kod LS50 ipak nešto prirodnije u smislu da ga zadržava povučenijim, odnosno, ne gura ga toliko u prednji plan. Sve ostalo odlazi na stranu 705 Signature zvučnika.

Od pojave nove referentne 800 D3 serije zvučnika, često slušam kako se uz svu silu tehnoloških rješenja, posebice u novim zvučničkim jedinicama koje na papiru izgledaju savršeno tj. lišene anomalija i izobličenja, izgubila prirodnost te da novi zvučnici zvuče sterilno, plošno i nezanimljivo. Ono, sve je super, ali nema tu glazbe. Malo morgen. Prije bih rekao da su uspjeli napraviti zvučnike koje do tada većina nije bila spremna slušati. Da, točno je da se ponašaju kao laboratorijski instrument, ali s druge strane ne lažu, ne muljaju i ne koloriraju. Izbacit će van točno ono što se na snimci nalazi, a sad… sviđa li se to nekome ili ne, njegova je stvar. Osim toga, nema švercanja s jeftinom pratećom elektronikom.

Uz zvučnike se isporučuju valjskaste spužve za umetanje u bas-refleks otvore kako bi se ‘primirio’ bas u slučaju da su zvučnici smješteni preblizu stražnjem zidu. Međutim, osobno bih izbjegao upotrebu jer spužve prigušuju srednjetonsko područje. Samo u krajnjoj nuždi.

Ovdje imamo gotovo identičan slučaj i zato morate biti spremni da ako ćete slušati govno od snimke, tako ćete ju tako i čuti. Nema uljepšavanja, a da stvar bude gora (ili bolja), možda ćete misliti da imate dobar snimak, a onda će vam 705 Signature otkriti da baš i nemate i eto ti vraga – reći ćete, a ne, ne… snimak je dobar, zvučnici ne valjaju!

Ako mene pitate, 705 Signature zvučnici su u pravim rukama, ili bolje rečeno, ušima, dragulj za dugotrajno uživanje u glazbi. U prostorijama do 30-ak m2 snaći će se izvrsno. Dajte im zraka i pravog partnera u vidu pojačala i izvora zvuka i vidjet ćete kamo je dogurala audio industrija i što može ponuditi za tražene novce. Stava sam da cijena od 3.000 eura, koliko košta par zvučnika bez stalaka, u potpunosti je opravdana. Štoviše, usudio bi se reći da je Bowers & Wilkins hladno mogao opaliti kojeg soma više i dalje bi cijena držala vodu. Too Loud Star Supreme nagrada bez razmišljanja!

Marantz PM-KI Ruby integrirano pojačalo

Tko je malo bolje upoznat s Marantzom kao brandom, vrlo vjerojatno zna da iza mnogih uređaja stoji Ken Ishiwata, legendarni konstruktor i brand ambasador. Neumorna osoba kojoj Marantz može dobrim dijelom zahvaliti za ugled koji danas uvažava. Kena Ishiwatu imao sam priliku dvaput sresti, oba puta u Münchenu na High End sajmu, gdje je osobno vodio prezentacije novih Marantz uređaja i sustava. U sajamskim uvjetima kojeg posjećuje više desetina tisuća ljuti svake godine, uspjeli smo izmijeniti nekoliko rečenica i dobio sam potvrdu kako je riječ o srdačnoj, skromnoj i pristupačnoj osobi.

Prvi susret s Kenom Ishiwatom dogodio se u Münchenu na High Endu 2011. godine

Nažalost, Ken Ishiwata preminuo je krajem prošle godine, ali su iza njega ostali osobni pečati u mnogim ‘KI’ serijama uređaja pa tako i u ovoj, posljednjoj Ruby seriji, lansiranoj 2018. godine. U istoj se nalazio i SACD player, SA-KI Ruby koji, nažalost, više nije dostupan u slobodnoj prodaji jer je odavno rasprodan.

Oba uređaja iz Ruby serije, obilježavaju 40 godina rada Kena Ishiwate u Marantzu i napravljeni su u seriji od 999 primjeraka. Na test sam dobio PM-KI Ruby integrirano pojačalo sa serijskim brojem 724/999

PM-KI Ruby se konstrukcijom, ugrađenim dijelovima, konačno i zvukom, daleko odmiče od standardnih, ne samo Marantz pojačala, nego i od konkurentskih proizvoda te dobrim dijelom ulazi u high-end HIFI. Uređaj je besprijekorno izrađen i lako može podijeliti estetsko-odgojne šamare mnogim high-end igračima koji Marantz drže konzumnom elektronikom, dok vlastite proizvode zakucavaju u nebesa, uglavnom prvenstveno cijenom.

Dakle, i tu ćete vijke vidjeti tek na stražnjoj strani, i to bakrene, kako bi upotpunili ideju da se cijeli sklop smjesti na bakrenu šasiju s ciljem smanjenja interferencija i negativnih vanjskih utjecaja. Šasija je dodatno oklopljena aluminijskim kućištem, ali ne nekakvim tankim limićem, nego konkretno debelim stijenkama aluminija, a posebice 5 mm debelom gornjom pločom. Težina uređaja iznosi nekih 15-ak kilograma.

Napajački dio zasebno napaja pretpojačalo i izlazno pojačalo (napajački modul preuzet je iz referentnog PM-10 integriranog pojačala), korišteni su probrani dijelovi, počevši od tranzistora, kondenzatora, otpornika i ostalog, ugrađeno je MM/MC gramofonsko pretpojačalo, posebno su dorađeni priključci za CD i phono, dok su zvučnički priključci obloženi bakrom visoke čistoće, ugrađen je linearan sustav pojačavanja glasnoće, sve to uz izlaznu snagu od 100 Watta po kanalu na 8 Ohma, odnosno 200 Watta na 4 Ohma.

Pojačalo se u radu pokazalo stabilno i s ogromnom rezervom snage. Naravno da je pravi ispit bio kada sam ga spojio na Sophia 3 zvučnike jer ovi vole snagu, a pogotovo kad valja zagrepsti u bas područje pri većim i naglim promjenama glasnoće. Iako ne mogu reći da je PM-KI Ruby idealan odabir za takve zvučnike, pokazao se do određenih granica kao sasvim pristojan partner. Štoviše, pri normalnom glasnoćama i pri jednostavnijim glazbenim djelima, na trenutke je znao naprosto briljirati.

PM-KI Ruby integriranog pojačalo generalno je otvorenog karaktera i tu nema govora o nekakvom ‘tamnom’ i ‘tromom’ Marantzu. Pojačalo je itekako živo, brzo, detaljno i potentno. Posebno me dojmila ta agilnost i dinamičnost te sposobnost da vjerno prenese boje instrumenta bez nekih devijacija.

Gudački i puhački instrumenti, kao i klavir, zvučali su uvjerljivo na mnogim snimkama što mi je potvrdilo da PM-KI Ruby zaista minimalno izobličava. No ipak valja biti oprezan i prihvaćati PM-KI Ruby kao univerzalno rješenje. Primjerice, ne bih ga nikad odabrao kao partnera nekim zvučnicima koji naginju na svjetliju stranu s pomaknutom slikom naprijed. Moglo bi se dogoditi da dobijete previše ‘napadačku’ prezentaciju koja će vas odvratiti od dužeg slušanja.

Kao i u slučaju 705 Signature zvučnika. Planirate li koristiti zvučničke kabele s banana terminacijom, iz priključaka najprije morate izvuči plastične umetke

Što se tiče snage, tu nema straha za većinu zvučnika na tržištu, ali bih mu čak i tu prije našao neki kompaktan dvostistemac, nego samostojeći trosistemac. Stvar je u tome, da baš ta zaliha snage, uz rafiniranost, može iz manjih zvučnika izvući maksimum za koji niste ni znali da postoji u njima.

S KEF LS50 je PM-KI Ruby tako dobro radio da mi je došlo da ga kupim. Nažalost, ne paše mi zlatni finiš uz ‘Black Edition’ LS50, a crni Ruby više nije dostupan pa sam odustao od te ideje. Šalim se, naravno, takvo što mi nije palo na pamet, ali pokušavam figurativno prenijeti koliko sam bio oduševljen zvukom u kombinaciji s LS50 zvučnicima.

Cijena od 4.000 eura nije bezazlena, ali vodite računa da kupujete uređaj koji će vrlo vjerojatno nadživjeti vaše unuke, kupujete uređaj s potpisom i u koje je ugrađeno izvrsno gramofonsko pretpojačalo. Ovdje nije riječ o ‘modnom’ dodatku, tek toliko da možete spojiti i gramofon, nego o vrhunskom dijelu uređaja koji će pomoći da iz brazdi izvučete što više.

A sad zajedno

Konačno dolazimo do ključnog dijela ove recenzije, a to je osvrt na zvuk kombinacije 705 Signature zvučnika i PM-KI Ruby integriranog pojačala. Kao prvo, po pitanju snage i kontrole, spojili su se kao prst i nokat, dakle, idealno. 705 Signature očito voli snagu koja će ga pogurati i dati mu vjetar u leđa. Zvučnici nisu bog zna što efikasni i zaista im treba snažno, ali i rafinirano pojačalo da bi pokazali puni potencijal. Drugo, poklopili su se po pitanju transparencije i općenito prezentacije. Pružili su mi sate i sate užitka slušanja najrazličitijih glazbenih žanrova. S osobitim sam žarom grabio naslove iz fonoteke i jedva čekao čuti, sad ovaj album, sad onaj album, sad ovu kompoziciju, sad onu, ovaj i onaj vokal.

Izvrsno su funkcionirali na manjim glasnoćama, ali isto tako i pri većim, kada se znalo dogoditi da sam ostao frapiran kako je ostala čvrsta i zacementirana slika, bez ikakvih urušavanja ili zasićenja. Ruby je 705 Signature čvrsto držao za cojones, a ovaj pak nije cvilio nego uživao u takvoj sado mazo predstavi. Zajedno su rekreirali zapanjujuću veličinu pozornice, vrlo precizno na njoj razmjestili izvođače i ponudili zavidnu dozu involviranosti. To je onaj trenutak kada prođe ‘wow’ efekt i kada se prepustite glazbi, više ne slušajući što sustav može ili ne može. I upravo zbog tog razloga zaključujem da je u pitanju sinergija kakva se rijetko čuje i do koje se inače mukotrpno dolazi.

Ovdje uistinu imamo ‘ključ u ruke’ i svakoga tko planira kupiti novo pojačalo i/ili zvučnike, pozvao bih da posluša Bowers & Wilkins/Marantz kombinaciju. Da, istina, kad se zbroji jedno i drugo, dolazimo do cijene kompleta od 7.000 eura. Međutim, pri samom zaključivanju ove recenzije, dobio sam informaciju da će Sonus art upravu ovu kombinaciju ponuditi po posebnoj cijeni. Na vašem mjestu, ja bih sljedećih dana pratio Sonus art i pričekao da vidim o čemu je riječ.

Ako bih bio kupac ozbiljnih namjera, onda bih svakako gledao da sam među prvima jer ne zaboravite, svega je 4 primjerka Marantz PM-KI Ruby dostupno u prodaji. Daleko od toga da niti jedno drugo pojačalo neće dobro raditi sa 705 Signature zvučnicima, ali pitanje je koliko će to u konačnici koštati.


Cijene:

Bowers & Wilkins 705 Signature – 3.000,00 eura/par
Marantz PM-KI Ruby – 4.000,00 eura

Zvučnike i pojačalo ustupio:
Sonus art
Šarengradska 1
10000 Zagreb
Tel. +385 1 4813 025



Sustav za testiranje:

Zvučnici: Wilson Audio Sophia 3, KEF LS50
Izlazno pojačalo: Pass X250.5
Pretpojačalo: Pass XP-20
D/A konverter: Classé CP-800 Rev. 2
Analogni izvor: Kuzma Stabi S PS MKII/Kuzma 4Point 9/Lyra Delos
Phono pretpojačalo: Audio Research Reference Phono 2SE
Digitalni izvor: MacBook Air, Audirvana 3.5
Digitalni izvor (CD transport): Marantz CD6000 OSE LE
Digitalni kabel (USB): Nordost Blue Heaven
Digitalni kabel (AES/EBU): Z Audio Spider (XLR)
Digitalni kabel (COAX): Profigold (RCA)
Zvučnički kabeli: Transparent Musicwave Super MM2, Transparent The Wave Gen. 5
Interkonekti (XLR): Transparent Musiclink Super MM2, Transparent Musiclink Plus MM2, WAY Cables Harmony+, Sumic Audio Ultimate 3, Cardas Clear Rev. 2
Interkonekti (RCA): Marohei Cables CT Reference, Sumic Audio Overture 3
Strujni kabeli: Transparent Reference Power Cord Gen. 5, Revelation Audio Labs Passage CryoSilver Reference, Audioquest NRG-2, Audioquest NRG-3, Wireworld Stratus
Strujna letva: Supra MD06-EU MKII
Audio dodaci: Stillpoints Ultra SS, Stillpoints Mini
Audio police: Rondo Spirit Custom
Zvučnički stalci: KEF Performance
Soba: Akustički tretirana, 8,5×3,8×2,8 m

10 komentara na objavi “Recenzija: Bowers & Wilkins 705 Signature zvučnici i Marantz PM-KI Ruby integrirano pojačalo

  1. U nekoj teoriji možda bi marantzu više odgovarao zvučnik nešto tamnijeg karaktera,npr
    Dynaudio s40 .Ja sam se nadao da je zvuk marantza na tragu prošlih pojačala pm11,14,15 koja su tamnija ,staloženija, no iz opisa se vidi da je Ruby živo i prozračno pojačalo.Vjerovatno će slično zvučati i novo pm12se pojačalo. Dali se
    pojačalo grije u radu? Lijepe su fotke kao i uvijek kad nebojša slika.

    • Hvala Zorane. Ruby nikako ne vuče na tamniju stranu, više je neutralnog karaktera. E, sad… hoće li tako zvučati i PM-12SE, zaista ne znam. Inače, pojačalo se umjereno grije, čak i nakon višesatnog rada.

  2. Sve pet, fotografije 10 (Aqua standard).
    Šteta što nisi par riječi više napisao o phono ulazu.

    • Hvala ti Želimire. Da, imaš pravo, oko phona se nisam baš raspisao, to stoji. Međutim, ne zato što je loš pa sam namjerno nešto prešutio, naprotiv, nego što bih otišao možda u pretjeranu širinu.

      • Pozdrav Nebojša,

        Malo van teme, ali bih te htio pitati za Transparent kablove. Ako nađeš vremena, molio bih samo nekoliko riječi o istima, te kako su se pokazali upravo sa kombinacijom iz naslova.

        Puno hvala i veliki pozdrav!

        • Koristio sam Transparent The Wave Gen. 5 i Sumic Audio Overture 3 zvučničke kabele (našao se igrom slučaja pod rukom jer je na testiranju). Bolje mi je zvučao Transparent The Wave Gen. 5 jer je s Overture 3 zvuk bio ipak malo preotvoren, a pogotovo što sam koristio Overture 3 interkonekte koji su također otvorenog karaktera. Ruby nema balansirane ulaze pa nisam mogao spojiti ostale Transparent interkonekte koje imam (Transparent Musiclink Super MM2, Transparent Musiclink Plus MM2).

  3. Neki dan sam koristio ‘običnu’ verziju pojačala, ali vidim da niti ova verzija nema napretka po pitanju nekih danas već ‘osnovnih’ opcija digitalnih priključaka, šteta…

  4. Pozdrav, možete li ukratko usporediti zvuk dva pojačala npr. Roksan k3 i Marantz ki iz ove recenzije,nije možda tema ovog dijela a i cijenovne razlike su očite baš bih volio čuti mali osvrt od vas.
    Lp. Frano

    • Pozdrav Frano,

      malo je nezahvalno raditi usporedbu jer sam K3 slušao prije 3 i pol godine u drugačijem setupu. Generalno mogu napisati da je Ruby bolje pojačalo, najviše po otvorenom i detaljnom zvuku, a zatim i po čvrstoći i sposobnosti da izgura teže terete, odnosno da ostane stabilan. Uz to, mora se priznati da je Ruby kudikamo bolje izrađen uređaj, ali je i cijena značajno viša.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *