Novo Karan Acoustics LINEa pretpojačalo

Iz rubrike NOVOSTI – rezervirane za prenesene vijesti zastupnika, distributera i proizvođača audio/video opreme.

Ponosno predstavljamo Karan Acoustics LINEa linijsko pretpojačalo s PSUa vanjskim napajanjem, prvo u nizu novih proizvoda iz 30th Anniversary – Master Collection serije. Ovo je naš ‘State of the art’ proizvod u koji je ugrađeno sve naše 30-godišnje znanje i iskustvo u projektiranju i proizvodnji beskompromisnih high-end HIFI uređaja. U izradi se koriste najkvalitetnije aktivne i pasivne komponente koje su pažljivo odabrane laboratorijskim mjerenjima te beskonačnim slušanjem i uspoređivanjem.

Mnogi od tih dijelova proizvode se po našim specifikacijama kod renomiranih svjetskih proizvođača komponenata. Posebna pažnja posvećena je projektiranju i topologiji štampanih ploča kako bi se postigla najbolja sonična kvaliteta. Štampane ploče izrađene su na posebnom izolacijskom materijalu s debljinom bakrenih vodiča od 75 um (pretpojačala) do 120 um (napajanja i pojačala snage).

Pored izuzetnog estetskog dizajna i kvalitete izrade kućišta od visokokvalitetnog aluminija, dizajnirana su da imaju maksimalno dobra akustička svojstva i minimalan utjecaj na elektroniku. Izuzetna pažnja je također posvećena ‘custom made’ mehaničkim dijelovima koji fiksiraju štampane ploče na kućište kako bi se smanjio mehanički utjecaj na zvuk, a zadržala brzina, energija, definicija, fokus, mikro detalji, harmonici i muzikalnost reproduciranog glazbenog materijala.

Pored dizajna kućišta odabrali smo CMS (Critical Mass Systems) CS2 nožice, također iz razloga minimalnog prenošenja vibracija i efekta mikrofonije na kućište i samu elektroniku. Pretpojačala i napajanja iz nove linije koriste nožice CS2-1.0 a pojačala snage CS2-1.5. Svi nasi uređaji koriste Cardas unutarnje ožičenje.

Elektronski sklopovi unutar uređaja su ‘Class A’ topologije, bez globalne povratne sprege, tako da ne postoje IMD izobličenja. Potpuno su simetrični, odnosno balansirani i DC spregnuti (nemaju kondenzatore na putu signala), a DC offseti su kontrolirani posebnim DC servo krugovima. Potpuno komplementarna topologija dizajna s vrlo uskim tolerancijama osigurava idealan balans između pozitivnog i negativnog muzičkog signala tako da svako izobličenje, šum ili interferencija koja se pojavi na pozitivnoj polovini signala, pojavi se identično i na negativnoj polovini signala te se sve smetnje poništavaju!

Četverostruki simetrični i potpuno balansirani attenuator je izveden ultra brzim relejima i ‘Custom made’ nemagnetičnim otpornicima sa 0.1% tolerancije. Daljinski upravljač i pretpojačalo omogućuju ‘mute’ funkciju i što je još važnije, promjenu faze izlaznog signala iz razloga nestandardnog snimanja faze na CD-ima i gramofonskim pločama.

Elektronski sklopovi unutar uređaja su ultra brzi i pretpojačalo je linearno +0/-3 dB od 1.5 Hz do 3 MHz. Rezultat DC spregnutih elektronskih krugova je da apsolutno ne postoje nikakvi pomaci faze signala i pomaci timinga u cijelom audio opsegu što rezultira ultra preciznom zvučnom 3D slikom s holografskim pozicioniranjem muzičara i instrumenata u prostoru. Pojačivački stupnjevi koriste aktivne dijelove brzine 30 do 65 MHz, vrlo su usko tolerirani i projektirani s velikom pažnjom na najsitnije detalje kako bi bili čujni i formirali uvjerljiv muzički doživljaj.

Amplitudno frekventni opseg je daleko širi od audio opsega, ali samim time omogućava da sistem (bez kašnjenja, promjene faze i amplitude) reproducira visoke i niske harmonike osnovnih tonova koji su nekada iznad i ispod čujnog opsega, no bez reprodukcije tih harmonika nemamo potpuno precizan i pravilan tonalitet instrumenata. Ogromnom brzinom elektronike i izuzetno niskim šumom postigli smo nevjerojatnu čujnost ultra tihih detalja na snimcima i eliminirani efekt međusobnog maskiranja instrumenata kod kompleksnog muzičkog dela.

S obzirom na to, da sve počinje od napajanja, ona su dizajnirana s ultra brzim ispravljačima, imaju minimalne unutarnje impedance s ogromnim rezervama kapaciteta koje omogućuju brzu i dinamičnu reprodukciju preko maksimalnih dinamičkih zahtjeva. 9 sklopova strujno-naponske filtracije i stabilizacije po kanalu te separatna napajanja za svaki audio kanal (odvojeni transformatori i stabilizacije) uz odvojeni transformator, stabilizacije i filtracije za krugove digitalne kontrole, selektiranje ulaza i svjetleće oznake.

Uređaji se sklapaju ručno uz veliku pažnju i odabir komponenata po tolerancijama. Svaki je primjerak podređen opsežnim mjernim i slušnim testovima prije nego sto napusti tvornicu i krene u distribuciju.

Sljedeći uređaji u novoj 30th Anniversary – Master Collection seriji, koji će se sukcesivno pojavljivati na tržištu narednih mjeseci, linijsko su LINEb pretpojačalo (jedno kućište), PHONOa & PSUa phono pretpojačalo s vanjskim napajanjem (s 3 phono ulaza, RIAA, EMI, DECCA, COLUMBIA i TELDEC ekvalizacijama te mogućnošću promjene faze izlaznog signala), PHONOb phono pretpojačalo iz jednog kućista (s jednim phono ulazom, 5 ekvalizacija i promjenom faze izlaznog signala) i dva modela izlaznih pojačala – POWERa i POWERb, kao i dva modela mono izlaznih pojačala POWERa mono i POVERb mono.

Sve naše znanje, ljubav prema muzici i ogromno iskustvo implementirali smo u dizajn i proizvodnju naše nove 30th Anniversary – Master Collection serije kako bismo vam dočarali emocije snimljenih muzičkih događaja i omogućili bezgranično uživanje u vašoj muzičkoj kolekciji, elegantnom dizajnu i beskompromisnom kvalitetu.


Više informacija o novoj Karan Acoustics 30th Anniversary – Master Collection seriji HIFI uređaja, zatražite od domaćeg distributera:

Rotary Audio
Lavoslava Ružičke 2
10000 Zagreb
Telefon: 099 47 47 120

6 misli o “Novo Karan Acoustics LINEa pretpojačalo

  1. “Pojačivački stupnjevi koriste aktivne dijelove brzine 30 do 65 mHz”
    Ajd to promjeni u MHz :)

  2. Iskreno u opisu uređaja, posebice “tehničkim highlights-ima” , ima toliko nabrijanih informacija da bi se još dva ovakva članka mogla napisati samo o korektnom korištenju i provjeri ovdje navedenih tvrdnji te njihovoj koristi za krajnji rezltat, zvuk.

    Ako se ti navodi koriste u marketinčke svrhe nega bar budu logicni i provjereni.

    Recimo, što je to “superbrzi relej” ? Ima releja raznih kvaliteta i konstrukcija, specificnih za visoke frekvencije, minimalna preslušavanja, long life… ali baš “superbrzi” nije neka tehnicka specificnost ili kategorija releja.
    Za sperbrza preklapanja se koriste tranzistori, ako je to vec bitno.

    Sklopovi u A klasi bez negativne povratne veze jer se time dobiva da ne postoje IMD(intermodulation distortion). Halo? Tvrdnja kao takva ne stoji, izblicenja uvijek postoje samo su raznih razina, karaktera i faze u odnosu na sam signal. Postoje i razne tehnike i standardi mjerenja IMDa tako da, nebi išlo.

    Vidljivo sa fotki je da se koristi jednostavan sklop sa nekim brzim OPovima (od tuda i tvrdnja o 65Mhz valjda, procitano u datasheetu tih OPova), na koje su naljepljena mala hladila kako se nebi vidjelo koji su, nakon njih jednostavni diskretni push-pull bufferi sa dva tranzitora u TO-39 kucistima.
    Podsjeca malo na stare Burmeistere.

    Posebni DC servo? Sve mora biti posebno ako toliko košta jel? DC servoi ima svoju funkciju i jednostavnu topologiju, ne postoje posebni i manje posebni jer na kraju ovisi što se želi postici istim i koje mu je vrijeme odziva, tj. gornja granička frekvencija, i koliko time ima upliv na donji dio audio opsega.

    Custom otpornici? Dali se isplati raditi custom, kad ima istih takvih u standardnoj proizvodnji? Vidljivi su Vishay Dale RN xxx serije, odlicni nemagneticni otpori, Isto kao što se ispod bužira elektrolita na kojem piše Karan acoustics, nalaze preimenovane ali standardne konzervice nekog proizvođača.

    Itd, itd.

    Vidim vrlo dobro osmišljeno i izrađeno kuciste, overkill napajanja (cak i sa upitnim koristenjem šmika djelova tipa Audin folija i slicno), jednostavan sklop baziran na OPovima i lijepu ukupnu izradu, ali ništa revolucionarno i specijalno, ali super izgleda, plus napucani izrazi u promociji istog, koji prosjecnog kupca napaljuju, a sami po sebi, ne govore nit ne garantiraju koliko glazbe ostane nakon ovog i ovakvih uređaja.

    Pitanje je zašto raditi toliku pompu oko neceg što ima bazno tako trivijalnu topologiju? Ne kazem da to ne moze biti dobro, i odlicno svirati, može, ali nema tu bazno ništa posebno koliko se želi naglasiti.

    Ima XY takovih priomjera u audio svijetu.

    Napisao sam ovo jer me stvarno iritira koliko “bureka” ima po audio portalima.

    LP

    • S obzirom na to da je ovo – Iz rubrike NOVOSTI: rezervirane za PRENESENE VIJESTI zastupnika, distributera i proizvođača audio/video opreme, nažalost, ne mogu ti ponuditi konkretne odgovore.

  3. Povratni ping: Karan Acoustics LINEb pretpojačalo - Too Loud

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)